Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Matilda W - 24 oktober 2011 21:14

Så, fixat lite nu... Är tvungen att ha blå bakgrund (kan ju ha annan färg, några förslag?). Sen även fixt headern, sisådär snygg men den funkar. Tyvär blir den jätte stor! Bloggplatsen har tydligen ändrat storlek bara för några har klagat! Då kan väl de få byta storlek men inte de som inte vill?? Jag tycket det andra var såå mycket  bättre..


/M

Av Matilda W - 24 oktober 2011 20:35

Vart rätt så mysigt, kunde lika gärna vart hemma eller i stallet men det kunde vart värre!


Nu ska jag fixa bloggen... sedan duscha och sooova. Ska nog hinna med lite plugg oxå!

 

Anatar att ni inte ville ha videobloggen från tävlingen?..


/Matilda

Av Matilda W - 24 oktober 2011 14:33

Kommer inte bli mycket uppdatering idag. Emma (hennes mamma) kommer och plockr upp mig om ca 10 min. Sen ikväll ska vi tillbaka till skolan... Så hoppas ni klarar er utan uppdatering! Bloggar ikväll när jag kommit hem.


Fixar allt med headern och allt ikväll, vrf ska bloggplatsen krångla till det? Det blev riktigt fult...



  

Pälsfodrat fleecetäcke, nya modet?

Av Matilda W - 24 oktober 2011 11:24

Sitter på en bänk i skolan.  Om en kvart ska vi ha SO och det ska komma några indianer  Haha! Jag skriver mer sen.


Vi slutar ca halv 2 idag eftersom vi ska komma tillbaka ikväll. Det ska vara Amazonas kväll och vi ska visa upp saker för de blivande sexorna, Kul^^. 


Idag ska jag skritta ut med Emma och Totte. Ev kommer videoblogg.


Måste ändra lite på bloggen, kommer t ex att ändra bakgrundsfärg till någon mörkare pga av olika skäl. Bloggplatsen har ändrat storlek och det suuuger! Måste ändra storleken på headern... Diss till Bloggplatsen...



Hörs senare!

Fail?... 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards