Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Matilda W - 7 oktober 2011 20:15

Nu tänkte jag skriva min åsikt om vintern. Jag tycker vintern är mysigt på ett sätt men ändå fruktansvärd ! Bara det inte blir överdrivet kallt eller mycket snö som förra året... Det är svinhalt ute och man kan knappt rida! Om det hade funnits ett ridhus med gångavstånd hade det varit awesome. Men nu är det som det är och vi får bara leva med det. Täcken ska på och hur mycket kläder som helst. Det mörknar kl 4 och är kolsvart kl5... Hoppas det inte blir så halt och kallt bara. Men ändå är det så mysigt med den första snön, julen, ridning i snö mm. Men det är så kallt och eländigt. Snön skulle kunna ligga i en månad sen försvinna! Först är den rolig men inte sen...


Del 2 kommer imorgon


/Matilda

Av Matilda W - 7 oktober 2011 16:43

Gud va gött att vädret vände! Nu är det nästan sol ute. Emma följer med mig och Pytzan idag runt Klådderde, MYS! Ska bli kul att rida med Emma igen!  


Ikväll åker jag till pappa så får se hur mycket uppdatering det blir. Kommer ett inlägg om vintern ikväll iaf!


/Matilda

   dame, vad han är fin  

Av Matilda W - 7 oktober 2011 08:41

Sitter här i en mörk korridor... Idag ska Pytzan ridas runt Klåddergerde. Hämtar även KL schabraket av Fanny ikväll!


Om 5 min har vi Engelska, sedan Matte, bild och Hemkunskap... Slutar 15.30, FÖR sent på en Fredag..!

   De 3 musketörerna   

Av Matilda W - 7 oktober 2011 08:39

Kommentar till Rundtur i Huset

Sara

Sara

Torsdag 6 okt 20:39

haha,trodde det stog "ridtur i huset", haha xd<3

 

http://ppopcoorn.bloggplatsen.se 


SV: HAha! Det skulle varit lite wierdo med en ridtur i huset 


/Matilda 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards