Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Matilda W - 13 oktober 2011 21:14

Har fixat en video till emma!


Blev lite kasig :P

Av Matilda W - 13 oktober 2011 21:02

Blir inget med den idag. Ni får den imorgon då Bloggplatsen dampar.../M

Av Matilda W - 13 oktober 2011 21:02

Blir inget med den idag. Ni får den imorgon då Bloggplatsen dampar.../M

Av Matilda W - 13 oktober 2011 18:03

Kör igång ett sådant här "20 dagars planering". Kommer försöka skriva 1 "dag" varje dag! Detta kommer enbart handla om Pytz/ridningen eftersom jag inte riktigt vet när jag och Amanda startar vpran blogg, då kommer ju detta enbart bli en hästblogg!



Dag  1. Hur jag fick "tag" i Pytzan

Dag 2.  5 Failbilder jag aldrig visat på bloggen.

Dag 3. Pytzans vardagliga utrustning

Dag4. Bilder på stallet + hagarna

Dag 5. det här äter Pytzan varje dag

Dag 6. Favorit schabrak

Dag 7. Såhär ser en tävlingsdag ut för mig

Dag 8. Min högsta dröm

Dag 9. Det här finns i min ryktlåda

Dag 10. Varför jag började blogga (det har faktiskt med Pytzan att göra)

Dag 11. Mina mål/drömmar i framtiden (1-2 år framåt)

Dag 12. Den häst som har betytt mest för mig (förutom Pytzan!)

Dag 13. Varför jag "älskar" pannband

Dag 14. Vilken häst jag hade velat ha om jag inte hade haft Pytzan (dröm häst typ).

Dag 15. Förebild inom Ridsporten

Dag 16. En bild som gör mig lycklig

Dag 17." Min och Pytzan's låt"

Dag 18. En favorit bild som jag har tagit

Dag 19. 10 saker du absolut inte visste om mig!

Dag 20. Varför jag började rida.



Vilken dag "längtar" ni till att få "se"?


/Matilda

 


Av Matilda W - 13 oktober 2011 17:56

  Gjorde en videoblogg förut som jag ska ladda upp snart (om dagens ridtur) .


Snart ska jag plugga till Hemkunskaps provet imorgon men först fixa lite med datorn! Btw, så ska alla 8:or på Bio imorgon. Ska bli roligt förutom att vi ska se "i rymden finns inga känslor", har nämligen redan sett den (antagligen har många sett den men skolan har väl inte råd att gå på någon "nyare" film.. Och det kräver jag inte heller att vi ska göra).


Det ska bli en spännande helg! Imorgon kommer Amanda och sover här, coachar mig även på tävlingen  Sarah ska hjälpa mig att putsa imorgon (hon är bäst på att putsa!) och på Lördag är det tävling. Nu hoppas vi på det bästa. 



/Matilda

  old pic...

Av Matilda W - 13 oktober 2011 14:54

... Rida runt Tjärnet + kanske lite i galoppbackarna. Ska cykla nu så kanske mamma hinner hämta mig sen. Hinner inte blogga mer men ska fixa lite saker med datorn ikväll + plugga!



/Matilda

   söt men smutsig häst. (Han hade gått ner sig någon stans i hagen...)

Av Matilda W - 13 oktober 2011 11:38

Sitter i skolan och ska snart ha Svenska, sedan idrott. Hoppas inte jag får ont i mina knän (som jag fick i Tisdags), vi får även hoppas att min förkylning inte tar kål på mig... 


Är vääldigt nervös inför GP nu... Men på ett ganska bra sätt! Är taggad iaf  


/Matilda

   Me and Emma

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards