Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Matilda W - 5 oktober 2011 20:37

Hoppträningen gick bra. Vi började travhoppa ett litet kryss. Sedan var det distaqnser och snäva svängar. Hoppade som högt oxer på 1 m. Fick inte riktigt till "den" känslan idag heller. Både Ulf och mamma tyckte han såg superfin ut men jag tyckte att han  var lite skänkeldöv. Ulf sa i allafall att om jag fortsätter rida såhär så är vi snart redo för LA! Lite såhär såg det ut idag!

      Haha! hoppas ni fattar.


Sen när vi skulle åka ville hästen inte lastas. Han har faktiskt gått rätt på utan lina! Men idag vägrade han gå. Jag och mamma kunde inte lasta själva så vi fick be Isabell's mamma hjälpa oss(Tack för hjälpen). Då gick det bättre men det tog ett litet tag... Knäppa ponny. Sen var Pytzan jäätte social när jag mockade! Jag lät han gå ut och in i boxen medans jag mockade och han följde minsta lilla steg jag tog och var i vägen hela tiden! Haha, sötis  


/Matilda

Av Matilda W - 5 oktober 2011 15:15

Ska ut och hjälpa mamma med veden lite. Sedan blire hoppträning! Ska försöka göra lite franska + matte också!



Chiao!


/Matilda


 


Av Matilda W - 5 oktober 2011 15:13

Kommentar till Svar på kommentar
 
Linda :)

Linda :)

Onsdag 5 okt 12:51

men guud vilken barsnlig kommentar!! vadå ful röst? det har du inte alls matilda!! :) jag tycker din röst är jättefin, och dina videobloggar när du rider är faktiskt roliga :) Jag brukar kolla din blogg ibland, so keep going girl, skit i sånnadär töntiga kommentarer av fega killar!


hihihi puss!

 

http://lindaottersten.webblogg.se




SV: Tack Linda. Killar e faktiskt riktigt fega   


Puss! :) 

Av Matilda W - 5 oktober 2011 12:45

  Jag vill gärna dela med mig av mina tankar, mitt liv, mina åsikter. Jag gillar inte att stå i centrum men gillar att dela med mig, därav bra att  ha blogg!  Jag gillar att prata och dela med mig av mina åsikter mm. Jag vill gärna "prata" (i det här fallet skriva) om mina mål, det jag vill bli, puscha andra och allt det där! Även få andra att jobba hårt!


Nu fick jag dela med mig av det här 


/Matilda 

Av Matilda W - 5 oktober 2011 12:33

Sitter i korridoren och nördar datorn    Har haft musik och nu laddar vi om för SO. Efter det slutar vi! Ikväll blir det hoppträning i Härryda. Fortfarande för Ulf men i ridhus! Ska bli spännande. När jag kommer hem ska jag nog göra lite läxor, käka cupcaces och hjälpa mamma lite. Hörs senare!



/Matilda


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards