Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Matilda W - 20 oktober 2011 21:46

Kommentar till Svar på tal
 
Ingen bild

bloggläsare som börjar bli trött

Torsdag 20 okt 21:41

Asså hallå är de efterbliven?
Amanda har haft flera bloggar och KAN iaf blogga! jag har oxå bloggat och jag blogga bra mycket bättre än dig!



SV: Okej, kommer bara ihåg 1 blogg Amanda haft? Vad heter de andra? Men om du slutar vara anonym kan jag väl få l´äsa din blogg? Btw, vilka är de? "Asså hallå är de efterbliven? "


Nu orkar jag inte lägga onödig energi på detta, svarar imorgon.

Av Matilda W - 20 oktober 2011 21:44

Imorgn kommer ett rejält åsikts inlägg, är ni redo?..

Av Matilda W - 20 oktober 2011 21:28

Var ju då bara tvungen att svar på dehär kommentarerna


 
Ingen bild

Anonym

Torsdag 20 okt 21:28

seriöst!? ta lite nya bilder. vi skiter i dina hundar.. och dom senast rubrikerna har varit "dålig uppdate" och vadå HOPPAR LB?? HOPPAR LB det gör man efter typ minst 4 starter.... wwnnbbb!

 
 
SV:  Seriöst!? Jag har ett liv, jag hinner inte gå runt och ta bilder hela tiden. Jag lägger ner MYCKET tid på min häst. Och jag VET att det är viktigt med bra rubriker. Ja min häst HOPPAR LB, hurså? ja så är jag en wannabe bara för jag har startat 2 st LB? Säkert, jag vill inte kalla mig själv wb. Jag kan klart säga att min häst kan hoppa LB, helt klart. Det har han hoppat med förra ägaren också, tror tom att han  har hoppat LA någon gång i sitt liv. Och vara anonym, fy fan vad lågt. Skaffa dig ett liv och titta dig själv i spegeln innan du kritiserar någon annan, gör det bättre själv då!



 
Ingen bild

en bloggläsare som börjar bli trött!

Torsdag 20 okt 21:25

gud va jag längtar tills du skaffar blogg med Amanda! för du bloggar grymmt tråkigt och dåligt! Jag hoppas det blir bättre när du "lär" dig lite av Amanda...!



SV:  Du vet att jag kommer ha kvar den här bloggen ändå fast jag bloggar med Amanda? Fast denna blogg ska endast bli en hästblogg. Detta är inget illa ment mot Amanda men hon bloggar ju inte ens? Hur ska jag kunna lärsa mig av henne då? kan du förklara det? Om du nu tycker min blogg är dålig, läs det inte då!


Samma person, samma idiot. Anonymt= lågt= vågar inte stå för vad man tycker.

Tycker självklart man ska titta på sig själv innan man kritiserar andra.. Antar att personen inte har något liv!

Av Matilda W - 20 oktober 2011 21:08

Idag red jag upp till Limmerhult och lite på Travbanan (Grönhult). Pytzan var fruktansvärt bråkig idag.  Allt var i otakt och han var pigg och lat på samma gång... Jag var från början lite arg på honom då han inte ville stå still i gången. Allt slutade med att Pytzan stegrade, Högt!  Inget stämde idag, allt var skit, men vi tar nya tag och imrgon ska jag rida runt Klåddergerde. Då ska allt vara perfekt! Man kan ju inte bestäma bara så men det gäller att ha rätt inställning 


Nu ska jag ta en dusch och sedan plugga Engelska. Fick reda på läxan idag och vi har det tills imorgon^^ . Så tyvär inget mer inlägg idag men kan säkert skriva på någon rast.


   

Är det bara jag som märker att jag inte har några nya hästbilder?...


/Matilda

Av Matilda W - 20 oktober 2011 15:44

Ni får den 1:a . Råkade ladda upp SAMMA film och det tar 10000 år att ladda upp så ni får den andra ikväll!  blir lite konstiga men här är hoppfilmerna från igår. Ni kan annars klicka HÄR för att se dom bättre




Av Matilda W - 20 oktober 2011 15:02

Lätt mitt Jhon Whitaker! Snyggt och passar Pytzan perfekt! Har även fårr ett till, mitt nya KL schabrak, sitter jätte bra och är snyggt. Men JW leder fortfarande 

    JW schabraket

Av Matilda W - 20 oktober 2011 14:59

Har precis ätit lite nudlar och sitter nu med datorn i knät, även lite huvudvärk...


Idag ska Pytzan ridas runt Klåddergerde. Eftersom nästan ingen vet vilken väg det är så tänkte jag ta och rita en "karta" över alla vägar, men inte nu (gör det ikväll).


Ska försöka ladda upp filmerna från igår!


mongo bild på Annie


/Matilda 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards