Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Matilda W - 22 oktober 2011 21:35

Hade fel inställnig så det blev lite mörkt...

       

  Sadelvagnen pakad och klar!


p.s ni får ett tidinställt imorgon för uppdatering hinner jag inte med! D.s

Av Matilda W - 22 oktober 2011 21:25

Red upp i skogen i ca 15 min på Pytz. Han var pigg och duktig. Kunde fatta galopp, galoppera 4 steg och sedan sakta av, han lyssnade jättebra!


Sedan putsade jag tränset, martingalen, benskydden, sadel och sporrarna! Stövlarna putsade jag i Torsdags.


Fixade sedan Pytz, flätade manen och borstade. Så nu ska jag  packa mina saker och sedan sova!


Bilderna från idag kommer snart. Ska bara ladda över de på datorn.


 


Av Matilda W - 22 oktober 2011 21:06

Sa bara äta lite sen bloggar jag!


/Matilda

Av Matilda W - 22 oktober 2011 16:39

Hemma och mellanlandar nu. Ska äta något och sedan åka till stallet oh fixa allt. Ni får bilder på vad jag köpte sen! Pytzan ska få klättra lite i Trollskogen, ska även putsa och packa.


  Blir ni glada om jag säger att det kommer nya bilder ikväll? Ska försöka fixa en videoblogg oxå.


/Matilda

Av Matilda W - 22 oktober 2011 15:30

Min högsta dröm är nog att flytta till en Hästgård med paddock, fina hagar, fint stall och allt det där! Självklart att få tävla SM också... Men det hade vart en dröm att ha en egen hästgård och få inreda ALLT själv! Gud, vilken dröm..


 

Av Matilda W - 22 oktober 2011 13:09

Var sjukt trött igår vid 12 så gik o la mig, och idag vaknade jag 20 i 12! Haha, trött??


Nu ska jag åka in till Borås med mamma och mormor. Ska köpa nya skor och även reflexer på Hööks. Kommer upp bilder senare. Kan fixa ett tidinställt så det inte blir så dött på bloggen  


När vi kommer hem blir direkt till hästen. Ska putsa lite inför imorgonoh fixa lite.


Höres senare!


   Måste säga att jag saknar Linus 

 

/Matilda

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards