Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Matilda W - 16 oktober 2011 21:24

Amanda red Pytzan idag en stund i hagen. Det var väldigt mörkt men Amanda hade pannlampa. Hon tyckte Pytzan var mycket annorlundare än när hon red honom (i Brämhult i April någon gång tror jag) och att jag hade gjort ett bra jobb! Amanda red i ca 30 min tror jag i alla gångarter. Allt gick bra, kan ju inte skriva så mycket mer eftersom jag inte själv red men Amanda tyckte han var jättefin! Såg heller inte så mycket pga av mörkret.


Nu ska jag vila, hemma imorgon också men satsar på att gå till skolan på Tisdag. Nu hoppas jag på att jag inte vaknar inatt, det är det som är värst...


/Matilda

  Hittade världens failbild från Liseberg med Emma, mamma, Jonte och Linda. Haha  

Av Matilda W - 16 oktober 2011 21:22

Kommentar till Till salu
 
Felicia

Felicia

Söndag 16 okt 21:10

Vart har du köpt dem? :)

 
 

http://Feliciarosbergs.blogg.se


SV: Det vet jag inte, har fått de av en som sålde sin ponny.


 

Emma

Emma

Söndag 16 okt 19:45

Typ stolt fotograf till alla dessa bilder :P

 

http://pemmizz.bloggplatsen.se


SV: Haha du är stolt fotograf till nästan alla mina bilder:D

Av Matilda W - 16 oktober 2011 14:26

Ta det med en nypa salt, de med ett " * " under är det "menat" att vara oseriösa (jag red då oseriöst)

*           *


Men som ni ser, ibland har det blivit lite galet   Men ta det med en nypa salt! 


Av Matilda W - 16 oktober 2011 12:19

Hade 37 besökare igår, när jag var sjuk. Va fan? När jag är sjuk och knappt uppdaterar... Haha, knasiga bloggläsare 


Idag blir det städdag. Har lite ont i huvudet och får ta det lite lugnt. Ska hjälpa till här hemma lite.


/Matilda

   Lätt att plugga när hunden biter i pennan? (gammal bild)


Av Matilda W - 16 oktober 2011 12:13

Bruna läder Senskydd.

22 cm, passar c-ponny och liten D-ponny

Använda men väldigt fina

Säljes pga av att jag inte använder de längre

Nypris ca 400 kr, mitt pris 100 kr

Frakten kan diskuteras

Hör av dig till matildaw97@hotmail.com

  P.s bilden är inte jättebra, de är mycket mörkare än på bilden! Maila för mer bilder

Av Matilda W - 16 oktober 2011 04:30

Trodde den värsta febern hade gått över men jag hade fel! vaknade för ungefär 1 timme sedan och hade svinont i huvudet och i axlarna/skulderbladen... Tog 2 alvedon och nu har huvudvärken gått över men jag har fortfarande ont i axlarna och i armbågarna (?), såklart ska jag kallsvettas också... Känner att jag möjligtis kan vara lite hungrig. Får väl vara vaken en stund och försöka somna om sen när det blir ljusare. Kollar runt på Hastnet på ett vintertäcke! Behöver 1 till, har "bara" 1 men det kan vara bra med 2. Om jag inte hittar något bra så kan jag kke köpa ett på Hööks, men det är inte riktigt aktuellt än. Behöver även ett skritt/rid täcke i fleece eller ull, utskuret för skänkeln och inte över 120 kr! hehe 


/M

   Ni glömmer väl inte av att rösta? Skicka mail till info@fortisetliber.se och skriver "jag röstar på finalist nr 1"

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards