Matilda & Pytzan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Matilda W - 31 oktober 2011 17:30

Det är nog Rolf-Göran Bengtsson. Han rider sjukt bra! Han dansar verkligen med sina hästar. En dröm är att få träna för han, det vore sjukt colt. Han har väldigt mjuka händer också, han rider allmänt bra!       





Av Matilda W - 31 oktober 2011 15:02

Tänkte börja packa lite, måste ha med mig lite kläder till Emma. Tänkte gå upp på vinden och se om jag hiittar en häxhatt eller liknande. 


Har uppdaterat vääldigt bra idag.   Ska fixa något inlägg tills imorgon, kommer inte hem förän vid typ 3.



 


/Matilda


Av Matilda W - 31 oktober 2011 13:00

Hiss  

  Gosch, så snygga! Skulle vilja ha sånna här fast helskodda, men tyvär är de lite dyra...


Diss  

  Blä vad fula... Skulle aldrig någonsin slösa pengar på sånna här.. Ne usch. DISS!

Av Matilda W - 31 oktober 2011 12:42

Nu har jag gått promenad med mina hundar, Annie och Pandora. Nu ska jag cykla till Sara och gå ut med hennes hundar! Hon är hos sin mormor så jag lovade att rasta hennes hundar. Även Pytzan ska få gå på promenad... Många promenader! Filmade lite när jag var ute med Annie och Pandora, vill ni se? Annie var helt galen och sprang runt som en dåre! 


Höres när jag kommer tillbaka!


   Lunch   (A)

Av Matilda W - 31 oktober 2011 10:06


Bilden är länkad

 
Av Matilda W - 31 oktober 2011 09:19

Kollade på resultaten från igår, jag var ju as dålig! Hahahahaha! Skrattar bara åt det, men det var kul!



hahaha!...

Av Matilda W - 31 oktober 2011 09:12

Har precis vaknat och hamnade framför datorn, oväntat?


dag tänkte jag gå en långpromenad med hundara (2,5 km är den rundan). Sen senare idag åker jag till Pytzan och går en promenad med han. Tänkte även städa här hemma lite innan. Ikväll åker jag till Emma och så ska vi ut och halooweena! Haha, vi är totalt oseriösa. Kanske det kommer bilder? Vem vet. Jag sover även hos Emma ikväll.


Ska försöka fixa lite tidinställda ikväll!


Hare bra!


 

Av Matilda W - 30 oktober 2011 20:07

Hmm... Ev Amandas C-ponny goffy! Helt underbar ponny. Bara lite läskig att rida ut 


Annars Linn Ollson's ponny Winnietoo. Han ser lite svårriden ut bara, men en sån himla personlighet!


Jag skulle även kunnat tänka mig Elin Gutavsson's Fantazie, gud vilken fin häst!


Det är några.


    

men du är ändå bäst :)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards