Matilda & Pytzan

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda W - 25 januari 2012 19:57

Wow, grymt många kommentarer jag fick på "idéer"... Shit vad ni är grymma!


NOT, seriöst är det ens värt att jag bloggar om nu ingen vill att jag bloggar?? Sjukt onödigt. Lägger ner bloggen. Kanske börjar jag blogga igen. Men NI ger mig igen insperation.


 


Tänker dock inte ta bort bloggen, bara sluta blogga! Om ni är imot detta så kan ni rösta i omröstningen, om mer än hälften gillar kanske jag kommer tillbaka

Av Matilda W - 23 januari 2012 22:16

Tänkte att när jag börjar blogga igen att jag skulle börja videoblogga mer, vad vill ni att jag Vbloggar om? Människor, djur, vad som helst? Ni kan vara anonyma (jag tänker inte ta reda på vem du är heller). Så kommentera nu dåe!

 

Kolla mina ögon? haha...

Av Matilda W - 20 januari 2012 20:50

 
Daniela

Daniela

Fredag 20 jan 19:54

Åhh, underbar ponny på headern! :)


En Welsh? :)



SV: Ja, på sätt och vis. Han är svensk ridponny, hans pappa är welsh (tror jag) och hans mor är okänd.

Av Matilda W - 20 januari 2012 12:00

Linnolsson.se - för att jag älskar hennes häst är grymt söt och hon skriver väldigt bra inlägg.

PPopcoorn.bloggplatsen.se - Sara är en av mina närmsta vänner.

Ponnysaning.se - nyhetsblogg, vem vill inte hålla koll på det senaste? 

pemmizz.bloggplatsen.se - Emma är en av mina närmsta vänner.

Fannykargede.blogg.se- jag känner väl typ Fanny och hon skriver bra inlägg.

Elingustavssoon.blogg.se - ja, jag känner väl typ Elin oxå.

Majsin.bloggplatsen.se -  Kajsa är en av mina vänner.


Sen kikar jag även in på några ibland såsom teamlabom.blogg.se , idizlindbergh.bloggplatsen.se , johannagrant.se

Tror inte jag har glömt någon   

Av Matilda W - 19 januari 2012 12:00

Asså, jag vet inte riktigt. Men jag tror nog att jag hade hållt på med hundar, agility eller något 


   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards