Matilda & Pytzan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda W - 16 augusti 2011 13:33

             

  Dom 3 första är LC Dom 2 andra LB :)


Av Matilda W - 16 augusti 2011 13:22

Videobloggen från igår kommer! Gjorde 2 båda blev lika failade..  Kan ju säga att Pytzan lyfthoppade typ igår. När jag gjorde halt ville han inte stå still så han stegra och sköt iväg med bakbenen, inte högt men ändå.. :)

Nu ska jag åka till stallet och rida. Han blev väldigt trött och svettig igår så idag blir det nog lite lugnare (om det nu går). fast han var VÄLDIGT pigg igår så han behöver nog motioneras.. :)

Av Matilda W - 15 augusti 2011 16:13

Kommer göra en videoblogg sedan! Tror det blir när jag släpper honom i hagen eller något? haha aja det kommer upp sedan iaf!

Av Matilda W - 15 augusti 2011 15:54

Ja nu drar jag igång en frågestund! Svarar på det mesta! Så fråga på!

(Svarar i ett videoinlägg, spelar ingen roll hur många frågor! Fråga vad som helst nu då!)


Svarar på alla på Fredag eller Lördag!

 

Av Matilda W - 15 augusti 2011 15:51

Satt barnvakt en stund idag, ska även vara barnvakt imon!

Snart åker jag till Pyttelino! Tror jag rider runt klåddergerde. Någon dag i veckan ska jag och Emma rida ut en riktig långtur!

Nu har jag kollat på Monocerus och ätit glass:) Måste nog ta någon macka innan jag åker till stallet. Jag äter ganska mycket i vissa perioder!

  Nya bilder kommer EV i em :)

Av Matilda W - 14 augusti 2011 22:04

Red upp i skogen med mamma och pandora idag. Skrittade runt i ca 15 min. Mobil bloggar så hörs imon!:)

Av Matilda W - 14 augusti 2011 14:11

Hittade 2 tävlingbilder från igår! Foto: Matilda Sjöberg


    Nu måste jag påpeka en sak. Jag måste träna på att räta upp överlivet över hindrerna! Jag lutar mig för långt fram och då åker även blicken ner... Den nedersta bilden är ett väldigt bra exempel! (den översta också men inte lika mycket). Jag ska börja träna otroligt mycket på detta!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards