Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Matilda W - 21 augusti 2011 15:40

Som rubriken säger blir det hoppträning på Onsdag! Mammas sambo, Martin, Kör mig 

Vi skulle hoppa bana så det blir kul! Träning kl 17.30 , ser man någon?    

Av Matilda W - 21 augusti 2011 15:33

Idag blev det Uteritt med Emmaoch Totte! Vi red lång,långa vägen runt Bua (alltså inte långa vägen runt bua utan ännu längre bort).  Vi var ute i ca 3 timmar! Efter 1 ½ tiomme stannade vi och fikade! Jättemysigt. över sociala hästar!  sedan red vi vidare! Först var det grusväg, sedan skogsväg och sedan grusväg again! pytzan var sådär lagom pigg. Han höll på lite men inte så farligt. 

Har inte så mycket att säga om den här ridturen men jag gjorde 2 videobloggar men jag kan inte hitta kamera sladden! 


Det vra iaf väääldigt mysigt!


Ni kan få en bild på Emma och Totte! (pemmizz.bloggplatsen.se)


 


  

Av Matilda W - 21 augusti 2011 15:21

igår tränade jag dressyr för Anna. Vi övade mycket på hörn passeringar och formen. Han skulle gå i samma form i övergångarna. Det gick faktiskt bättre när jag skulle sakta av än öka! Men pytzan var duktig och Anna visade mig vart hyans huvud skulle vara mm. Det gick bra! Sen red jag igenom LC:1 och det gick la sådär. Övade sedan på rida upp på medellinjen (från A till C). Pytzan tyckte det var jobbigt men han blev inte så svettig.

Det gick ganska bra att lasta, han var lite jobbig.

Tyvär inga bilder eller filmer!


  fernet och Annie (gammal bild )


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards