Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Matilda W - 16 augusti 2011 22:00

Fick hem ett brev idag från rektorn där det stod att 'Elin Antonsen' har fåt ett nytt jobb....... FAN, Jävla piss skit! Ursäkta mitt språk men Elin var den bästa läraren. Nu finns det nästan bara idioter kvar om det inte kommer nya bättre. Alla dom bra slutar och dom dåliga stannar kvar! Nu kommer jag inte kunna lita på NÅGON lärare.. Elin var den läraren man alltid gick till och patade. Hur ska det här bli? Ett rent helvete eller helt underbart med nya bra lärare? Fast det kan nog inte bli bra med MR Lonley.. Ja vi har smeknamn till nästan alal lärare. Jag mår så jävla dåligt. Jag ska ha bra betyg, men med fel lärare går det inte (det vet jag nu efter 1 läsår med MR Lonley). Ahh..... Hur ska jag klara det här?  Kan jag kanske ta med Pytzan till skolan? 

Tur att jag har dom underbaraste vännerna som finns!  Please stay by my side.


ååh, nu vill jag bara ta och cykla till Pytzan och krama han och klappa på han! Och sova där inatt!......

Gosh, fy satan vad dåligt jag mår.... 

Vill bara ta och   på hela den här skiten!

Jag kan ju ta och visa mitt humör mde smileys!

     

This   Is me right now..     

Av Matilda W - 16 augusti 2011 21:53

15/8

Videobloggen kommer!


16/8

Idag red jag korta v Runt Bua. han var pigg och höll på att "lufthoppa". Han stegrar (inte spec högt) och sedan skjuter ha iväg med bakbenen så man tappar allt! Lite svårt att förklara. Se gör han även att han typ gör minilufthopp flera gånger om, på RAKEN! Man kan inte sitta ner. Man flyger upp och tappar allt... Han gör detta för han är pigg. Jag tänker inte tagga upp honom till detta och se om det blir någon skillnad (jag taggade inte upp honom varken igår eller idag!). Men annars var han duktg, lite spänd och pigg men lyssnade bra! Behövde väcka honom lite och då vakna han till!  







 /Matilda

Har bildbrist..   


Av Matilda W - 16 augusti 2011 20:55

Nu ska mamma ha datorn så jag bloggar senare!

Pytzan var iaf inte lika galen idag! :)

Av Matilda W - 16 augusti 2011 13:33

             

  Dom 3 första är LC Dom 2 andra LB :)


Av Matilda W - 16 augusti 2011 13:22

Videobloggen från igår kommer! Gjorde 2 båda blev lika failade..  Kan ju säga att Pytzan lyfthoppade typ igår. När jag gjorde halt ville han inte stå still så han stegra och sköt iväg med bakbenen, inte högt men ändå.. :)

Nu ska jag åka till stallet och rida. Han blev väldigt trött och svettig igår så idag blir det nog lite lugnare (om det nu går). fast han var VÄLDIGT pigg igår så han behöver nog motioneras.. :)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards