Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Matilda W - 26 augusti 2011 20:02

mormor komemr alldees stra och hämtar mig så snabbt inlägg!


Pytzan var duktig! Arbetade bara lite frhetsdressyr! Mer info imon!


Av Matilda W - 26 augusti 2011 16:57

snabbt inlägg! Cylar till stallet nu. Idag blir det frihetsdressyr!

Det kan behövas då jag och pytzan glidit isär lite pga av mig. T e han kommer inte fram till mig i hagen (han kaan ev spribga iväg ibland men inte ofta!). Så det kan behövas!

Nästa helg blir det dressyr tävling i Råda!


/bye

Av Matilda W - 26 augusti 2011 14:45

Ibland så tänker ni säkert, eller jag i alla fall, att 'tänker ni inte på era gamla hästar?'  Hästar som har avlidit eller blivit sålda, men jo det gör vi(jag får jag väl börja skriva). Jag tänker på alla mina gamla hästar. Speciellt Linus, Ofta! Jag saknar den lilla busen! Men jag skriver det bara inte.. Alla oseriösa skogsturer. Hoppiningen i hagen då vi var super glada att han ens hoppade! det var som en dröm när han kom över 80 cm, höjdrekord btw!

   Självklart tänker jag på dom alla. Men jag skriver det inte, det kanske skulle blivit lite tjatigt! Men självklart älskar jag Pytzan och jag kämpar men ibland saknar jag verkligen Linus! Alla minne. Linus är nog den hästen jag har mest minnen med, än så länge! Linus kommer alltid     vara det lilla extra!

 Nu kanske ni inte orkade läsa allt. *Pust vad långa inlägg jag skriver! haha!


 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards