Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Matilda W - 9 augusti 2011 23:51

Imorgon blir det tränig för Ulf. Jag fick ett par gröna (fina faktiskt, enligt mig) Senskydd av Amanda. Funderar på att ha dom  morgon men jag har ett blått schabrak, funkar det? Snälla svara!

Jag kan tyvär inte fixa en bild :( Men föreställ er ett marinblått schabrak och ganska så ljus gröna benskydd!


/M

Av Matilda W - 9 augusti 2011 20:32

Nu är jag VÄLDIGT hungrig måste jag säga! När jag är hungrig blir jag på ett sånt j***a bitchhumör så det finns inte! :O Haha!!

Just nu "orkar" jag inte blogga så mycket . Kommer upp lite roliga saker idag och imorgon!

Visst var det bra med tidinställda inläggen? Älskar den videon när Pytzan går in med mig bland träden! Det var en björk (som ni såg) och en gran. Det hade ju regnat så det var väldigt blött! Haha! Jag skänklade inte Pytzan han bara började gå !!

/Matilda


  Söt hund man har :P

Av Matilda W - 9 augusti 2011 20:15

Jag vill tipsa er om serien Windsor. Dom har ganska mycket från Läderbalsam till Hovolja! Jag har då läderbalsamet och Hovfettet. Läderbalsamet är jäääääääätte braaaa! Det gör lädret mjukt och jättefint! Jag rekommenderar verkligen det! Det är väldigt bra till ett väldigt bra pris! (På Hööks iaf)


(Tidinställt)

     



Av Matilda W - 9 augusti 2011 14:15

  (Tidinställt)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards