Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Matilda W - 11 augusti 2011 22:03

LC:

JW Schabraket

Ingen luva

Veredus Benskydd

Start Nummer 8 av 17

Hästnummer 43


LB:

Samma som LC:N

Start Nummer 6 av 11

Hästnummer 43


/Matilda

Av Matilda W - 11 augusti 2011 21:50

Dagen började med att Annie ställde sig utanför min dörr och började skälla/gny klockan 8. Följde sedan med mamma till jobbet och städade där. Sen vidare till mormor och hjälpte henne och städade  Efter att jag varit hos mormor i  ca 2 timmar åkte jag och mamma till Hööks. 

Köpte ett grimmskaft och en vattenskrapa (bild nedan). Köpte även Helosan på Ica och genomskinligt nagellack på Jills. 

Målade över mitt blå/gula pannband med Nagellacket. Tänkte även måla över det rosa men det var borta?? Aja, det kommer väl fram.

Red ut barbacka runt tjärnet med Pytzan idag. Han var pigg och var väligt arbetsvillig! Jag red med gummibettet, kanske det var därför? alltså att han gick finare. Travade och skrittade bara. Pytzan var otroligt arbetsvillig och pigg! Perfekt helt enkelt!

Imorgon tror jag att jag rider Magistigen. Bara lugnt och rider igenom honom. Är taggad för Lördag :)


/M

  Svettskrapa var det visst :)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards