Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Matilda W - 1 augusti 2011 22:41

Idag red jag Korta v runt Bua istället för Långa vägen. Han var skiiit pigg! han drog iväg och jag var tvungen att "tvärnita" för att han skulle stanna!  Fast annars lyssnade han bra på skänkeln! Imorgon är jag tvungen att gå upp kl halv 6 så det är dags för mig att sova nu! Jag får rida lite i hagen imon istället! Ska vara hos Amanda innan kl 10 imon så jag får skynda mig något!


/Matilda


Av Matilda W - 1 augusti 2011 15:10

Glömde bort att ladda upp några videos!

Sista kvällen gick vi ut i hagen för att säga god natt men det blev lite mer än så! haha mysigt iaf!


 

Kommer mer videos! Hur bra är inte detta??

Av Matilda W - 1 augusti 2011 14:37

Jag och Amanda ska ju starta blogg tillsammans. Men jag kommer sakna min, alldelles egna blogg! Min blogg! Fast jag kommer skriva mycket på den andra också! Promise! Men jag har en glad nyhet (till dom flesta) , Jag Kanske kan hålla igång den här bloggen också! Kanske inte blir så mycket uppdatering men ibland! :)

Btw, igår fick lillkillen (pytz) stå. Idag rider jag... hmm... Vet inte:P Kommer nog på någon bra väg!

Eftersom jag ska tävla om ca 2 veckor tänkte jag lägga upp veckoschema!

Here you go!


v.31

Måndag: Långa v runt Bua

Tisdag: Korta v runt Bua

Onsdag: Stå (jag är på tjärn med amanda!)

Torsdag: Grömhult

På Fredag åker jag till Amanda!

Fredag: En tur i skogen

Lördag: Ett dressyr/markarbete i paddock

Södag: Hopp pass för Eva, åker även hem från Amanda


v.32

Måndag:vet ej me kanske Cr på Bork. Isf ska jag nog hoppa 70 & 90. Eller så blir det barbacka tur!

Tisdag: Beror på! Har jag hoppat Cr:n blir det någon lugnare tur!

Onsdag: Kanske träning för Ulf. Beror på om jag hoppar clear rounden!Men om jag inte tränar blir det Klåddergerde!

Torsdag: Om jag har tränat för Ulf blir det Tjärnet + Magistigen.  Annars blir det 30 min mjukgörande i hagen!

Fredag: stå/prommenad.

Lördag: Tävling Lokal, Bollebygd. Ld+5 och Lc

Söndag: Klättring!

 


Som ni märker blir et ganska mycket hoppning. Men efter tävlingen ska jag inte hopptävla förän det 17 September!

/Matilda

 

haha! Va bara tvungen att ladda upp den här! Fail hopp! :)

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards