Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Matilda W - 18 augusti 2011 21:36

Idag red jag runt Grönhult. han var lagom pigg! Tills vi kom till travbanan.. Då tände han till!  Jag ville inte "bråka" med han så jag lät han springa och fort sprang han! Haha!! När vi kom till den brantaste backen orkade han knappt! Superbra träning! Han lyssnade bra även om han var pigg. Han höll på att småstegra och "lufthoppa" lite men inte så farligt!

Det kom 2 småflickor på vägen och frågade om dom fick klappa honom och sa att han var jättefin! Dom stod och klappade honom jättelänge (enligt mig)! Haha

tänkte att jag skulle filma nästa gång jag rider på travbanan! :)

Måste säga en sak... Ni är SJUKT TRÅKIGA!!! Finns det verkligen INGENTING ni vill veta? Fråga vad som helst!!! Kom on da bloggläsare!


/M


btw, checka in denna länk  http://www1.idrottonline.se/BollebygdsRK-Ridsport/Foreningen/Arbetsrum/Tavlingar/Tavlingsnytt/MatildaplaceradisinforstaLB/




  Gosch såå söööt! Annie bara några timmar gammal! (bilden är tagen på Blå Stjärnan)



Av Matilda W - 18 augusti 2011 15:21

... Att jag var och shoppade med mormor och mamma igår! Var på nelly Outlet och sen i knkalleland! Kommer bilder någon dag! :)

Av Matilda W - 18 augusti 2011 14:53

                                       Det är inte du

                                        Det är inte jag

                                          Det är ...

                                                   Vi

Av Matilda W - 18 augusti 2011 14:48

Sorry att jag inte han blogga igår! men Pytzan stod igår och idag ska jag rida runt Grönhult. Blir konditions och "styrke" träning på "travbanan". Sist jag red där gick det inte speciellt bra men idag ska det gå mycket bättre! kanske lyssnar på lite musik eller nått? Om jag gör det har jag headset i ena örat och bara när jag rider på Travbanan!

Byebye!


(kommer tidinställt senare)


/Matilda

 

Av Matilda W - 18 augusti 2011 14:46

 
emma

emma

Onsdag 17 aug 10:59

Nu ska vi se hur mycket vi har lärt oss med Mr Lonley på ett år.. hmmm.... INGET.

 

http://pemmizz.bloggplatsen,se



Sv: mhm.... Idiot är Mr lonley!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards