Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Matilda W - 14 augusti 2011 22:04

Red upp i skogen med mamma och pandora idag. Skrittade runt i ca 15 min. Mobil bloggar så hörs imon!:)

Av Matilda W - 14 augusti 2011 14:11

Hittade 2 tävlingbilder från igår! Foto: Matilda Sjöberg


    Nu måste jag påpeka en sak. Jag måste träna på att räta upp överlivet över hindrerna! Jag lutar mig för långt fram och då åker även blicken ner... Den nedersta bilden är ett väldigt bra exempel! (den översta också men inte lika mycket). Jag ska börja träna otroligt mycket på detta!

Av Matilda W - 14 augusti 2011 13:47

Som rubriken säger var jag uppe på ridklubben en stund idag´. Det var ju storhäst tävlingar idag! Gjorde inte speciellt mycket, men hjälpte iaf till att plocka bort hindrerna!  

Snart cyklar jag till Pytzan! Skrittar runt klåddergerde idag!

Sen när jag börjar skolan måste jag nog ha ett schema för Pyzan.

Man får ju se med läxor och sånt!

Nu är det "paus" från hoppningen ett tag.´Kommer hoppträna kanske om 2 veckor. sedan blir det Dressyren i Råda och sedan någon CR på KRK om det finns. Vet någon om det är det i september? (Gärna i slutet)


Nico Har film från LB igår, så det kommer nog upp sen! :)




Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards