Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Matilda W - 25 augusti 2011 22:29

  Från och med nästa vecka kom´mer jag börja med 2 nya saker.

Nr1. 'Veckans du kanske inte visste om mig!'

varje vecka kommer jag skriva 1 sak du kanske inte visste om mig!


Nr2. 'Veckans blogg'

Varje vecka kommer jag rekomendera en blogg här! Det kan vara en småbloggare som jag till skvallerbloggar som Ponnysanning! Och DU kan även nominera en blogg (även din  egen). Det blir väldigt roligt om många nominerar bloggar! Då väljer jag 1 per vecka men det är bara att nominera din blogg igen! Fattar ni? Good!! :)



Av Matilda W - 25 augusti 2011 21:55

Ligger i sängen med datorn i knät.

Pytzan var PIGG idag! Red runt klåddergärde + tjärnet. Galen ponni! Han lufthoppade ganska mycket idag. Först stannade man (bara för att han var lite stressad eller pigg) och då lugthoppar han, sen tar man i honom och vill stå still, nä då lufthoppar han ännu en gång osv.. Hans lufthopp är annorlunda. Han typ stegrar och sen kastar sig iväg och börjar trava. Han kör även oftast ner huvudet såman tappar både stigbygel och tyglar.. 

Men annars gick det bra! Mötte någon random taxi chaufför som letade efter motorvägen uppe vid Klåddergerde?  Fail.. Om jag ska berätta allt kräver jag lite kommentarer!  


Tyvär blir det ingen bild på min outfit för dagen.  Hade iaf Jeans och en svart tröja och en typ liten vit "kofta".

  Fick även veta att vi har tydligen HKK på onsdag istället för Fredag- Då slutar jag vid 4 på Onsdag vilket leder till att jag inte komemr kunna hoppträna kl 17.30 Skit också! Men vi slutar iaf kvart över 1 på fredagar! Gött  


Oj, vilket långt inlägg det blev! Men nu drara det sig mot sitt slut. var det någon som läste hela romanen?


Natti Natti!


/Matilda


  @Ebbajennerfors

Av Matilda W - 25 augusti 2011 07:36

School now! Ni får upp dagens outfit när jag kommit hem! Det kommer även lite nya saker (A)


chiao!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards