Matilda & Pytzan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda W - 9 augusti 2011 20:15

Jag vill tipsa er om serien Windsor. Dom har ganska mycket från Läderbalsam till Hovolja! Jag har då läderbalsamet och Hovfettet. Läderbalsamet är jäääääääätte braaaa! Det gör lädret mjukt och jättefint! Jag rekommenderar verkligen det! Det är väldigt bra till ett väldigt bra pris! (På Hööks iaf)


(Tidinställt)

     



Av Matilda W - 9 augusti 2011 14:15

  (Tidinställt)

Av Matilda W - 8 augusti 2011 20:00

Hästarna får "tårtor"


  (Tidinställt)

Av Matilda W - 7 augusti 2011 13:29

Såg nu att jag kan göra tidinställt!

Jag åker till Amanda idag så jag fixar några tidinställda!


/Matilda


  Jag ÄLSKAR dig verkligen!

Av Matilda W - 7 augusti 2011 13:20

Vi kör en sådan där Hiss&Diss igen!

Diss:

 

Behöver jag ens säga något? Fula som stryk med Oranga och turkosa ridbyxor! Om man har en outfir, okej, men inte annars !!!


Hiss:

    

JW hjälmen! Tycker den är sjukt snygg och man kan ha den till allt! Dock har jag hört att den blir väldigt varm.. Men snygg! :)


/Matilda

Av Matilda W - 7 augusti 2011 13:19

 
Thebest :p

Thebest :p

Söndag 7 aug 11:56

Vad heter din och Amandas blogg??

 

http://idizlindbergh.bloggplatsen.se



Sv: Vi har inte gjort den än! Men jag kommer skriva det här då! :)

Av Matilda W - 6 augusti 2011 15:38

Måste säga att idag var jag väldigt effektiv i stallet! Red runt Tjärnet, barbacka med barbackasadeln och det rakabettet. Eftersom det blåste lite idag var han lite på tårna. Jag kunde heller inte sitta ner i traven, Bumpy ride! Annars var han väldigt fin och hade ganska stort och luftigt steg!


Nu ska jag diska och plocka undan lite och sen åker jag till Sarah!

So bye,bye :)


/Matilda


  sry för "gamla" bilder!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards