Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Matilda W - 29 december 2011 19:31

Jag har funderat otroligt mycket på det och vad är viktigast, framgång eller märkesutrustning? Jag har räknat ut att istället för att köpa en JW hjälm kan jag träna ca 6 ggr! Och istället för att köpa Mountain horse ridbyxorna så jag jag träna ca 3 ggr! Fatta vad sjukt ändå.  Jag tycker nog det är liite viktigare med Framgång!


Jag tänker ändra min "shoppingslista" lite. Jag tror jag ska köpa ett rött schabrak med guldkant istället.   Istället för att köpa en ny hjälm och det där så kan jag köpa något annat istället, kanske ett nytt pannband  haha!!

   


Lite ändringar. Allt detta går på ungefär 1500 kr. Ska även köpa en grimma och ett armband!




Av Matilda W - 29 december 2011 19:21

Blev inte så mycket, en mascara och en skjorta. öjd med mitt köp iaf!

   


Vart sjukt mysigt hos Sara. Vi satt uppe "hela" natten (hehe, typ till 3) och fixade oss och tog modellkort. Snackade även en del.   

 

http://www.ppopcoorn.bloggplatsen.se/


Åkte bara bort till stallet och mockade mm. Det är ju storm ute så vågade inte ge mig ut (tror inte direkt att Pytzan skulle uppskatta det heller).


Kommer ett "åsikts" inlägg snart  + filmerna från hoppträningarna!



Av Matilda W - 29 december 2011 12:30

Hm... I våran familj brukar vi inte fira alla högtider men jag måste ändå säga Julen. Jag gillar själva mysiga stämningen, maten, julklapparna (höhö) och allt. Man samlar hela familjen och det är så mysigt! Och snön hör faktiskt till julen.

 


Av Matilda W - 29 december 2011 10:52

Ligger just nu i sängen och väntar på att Sara ska "vakna" , hon är vaken men hon "vilar" nog bara   Vid 12 åker vi in till Allum. Ska föröksa hitta en badrock och kanske något annat, det är ju rea!


Pytzan ska skrittas/promenad idag, ganska lång.  Han måste nog h lite träningsvärk efter 2 träningar på raken...



Jag får nog ta och "väcka" Sara nu. chiao!




 

 


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards