Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Matilda W - 9 december 2011 20:03

Fick en sådan där härlig känsla, gjorde klart en grej på Engelskan, gjorde matteprov och det gick faktiskt ganska bra! Och så är det Fredag.


Imorgon åker jag med pappa till Borås och ska handla lite.  Mys! Sen kommer även hovslagaren, Skönt! Och på Söndag ska Sandra hjälpa mig klippa Pytz. Go helg!


Nu sitter jag och äter chips och kollar på Idol. Det är ju final. Hejjar nog mer på Robin än Amanda faktiskt.



Nu ska jag ha det supermys  


Bye!


  


liten bild, I know.


/M


Av Matilda W - 9 december 2011 12:45

Jag tror INGEN annan i hela vida världen förstår hur min förkylningen påverkar mig och min kropp.   Ingen kan känna hur jag får känna VARJE DAG. Ibland är det mindre bra och ibland bättre. Det här inägget handlar inte om att ni ska skriva "åh, stackare" mm. så att jag får uppmärksamhet. när ni läser Det här inlägget ska ni inse hur lyckliga ni är om ni är friska.  Att ha ont i halsen och ont i huvudet 24/7, det är jobbigt. Visst många har aids och sånt, själv vet jag inte hur det är att ha aids men jag vet hur det känns att inte kunna anstränga sig. Att inte kunna sova ordentligt eller inte kunna andas ordentligt. Ibland är det riktigt jobbigt. Ingen doktor vet vad det är heller. Dom säger bara "äh, bit ihop så går det nog över". Det är inte lätt at bita ihop. Men jag är stark. Jag tänker vinna. Jag tänker inte låta förkylningen "vinna" över mig. 


Till alla ni som säger att jag är sjuk ofta. Ni kanske fattar varför nu. Jag är förkyld, and that's it. Sluta säga att jag är sjuk hela tiden, även om det är sant.  Det är inte mitt fel att jag är förkyld.



Kommentera inte nu "stackare" mm.  Kommentera OM ni vill. EXAT vad DU känner. Kommentera inget du inte menar.


/M

 


Du är den enda andledningen till att jag är här jag är idag, Monty Python  

Av Matilda W - 9 december 2011 08:16

Fy fan vilket väder! När jag stod och väntade på bussen gick mitt paraply typ i sönder! 


Nu ska jag skriva färdigt So arbetet .



Chiao 




Så söööt! Fotograf: Ebba Jennerfors   


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards