Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Matilda W - 23 december 2011 19:51

Fick Grafitti nagellacket av Sandra idag, som Julklapp. + guld som man kan ha under! Tänkte fixa naglarna sen så ni får oxå se 


Följde med Camille och Sandra hem sen och lekte med Camille. Vi gjorde 2 as stora snöbollar, jag "lärde" Camille åka skidor och vi slog även in lite Julklappar. Nu har jag bakat lite pepparkakor och ska fixa lite glasyr  


Jag tror nog Pytzan får stå imorgon, det är ju trots allt Julafton. Ska även åka till några stycken och byta Julklappar. Det första jag gör när jag vaknar imorgon är att öppna Julklappen fran Amanda, hihi 


 



Av Matilda W - 23 december 2011 11:57

     Red upp i skogen med Pytz, barbacka och bettlöst. Klättrade i 15-20 min kanske?. Han var duktig och pigg som vanligt.


Nu har jag duschat och fixat mig och Sandra kommer snart och hämtar upp mig. Ska inte köpa någonting, om jag inte hittar Grafitti nagellack Såg det i Borås igår och vet egentligen inte avrför jag inte köpte det.. Men, men får ta det nästa gång jag hittar det!



Av Matilda W - 23 december 2011 09:00

Japp, nu kör vi en ny 20 Dagar!


-1. Utverdera tävlingsåret 2011.

-2. Mål 2012.

-3. Min drömhäst (färg, kön, storlek mm).

-4. Vilken högtid jag gillar bäst.

-5. Favorit Pannband

-6. 3 hästsaker jag önskar mig mest i hela världen.

-7. En låt som får mig att le.

-8. Några rolig/pinsamma händelser som får mig att skratta än idag.

-9. Vilken årstid ja gillar bäst (Kommer även skriva vad jag tycker om alla, jag lovar er ni kommer bli överraskade!!)

-10. Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.

-11. Favorit Hästmärke.

-12. Favorit "människo" märke.

-13. En bild som får mig att gråta/bli ledsen

-14. Vilken sport jag hade hållt på med om inte hästar.

-15. Vilka bloggar jag läser och varför.

-16. Såhär vill jag att mit liv ser ut om 20 år.

-17. 5 saker du kanske inte visste om mig (människoväg)

-18. Favorit ämne i skolan.

-19. Om jag var onslynlig för 1 dag skulle jag...

-20. Den bästa filmen jag någonsin sett.

 





Av Matilda W - 23 december 2011 08:31

Sitter just nu och äter frukost. Mamma kör mig till stallet vid 9, alltså om en halvtimme. Hade tänkt att rida i paddocken idag. Eftersom ingen har ridit där är det ganska mycket snö, så Pytzan får arbeta lite  



Efter det åker jag ju till Bollebygd med Sandra, så fixar lite tidinställda!


    


dålig mobild bild  

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards