Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Matilda W - 8 december 2011 20:53

Va precis ute med hundarna, i stormen! Regn+blåst+kyla= Matilda glad... NOT.


Har sånn J***A (ursäkta språket) huvudvärk, magont, ont i halsen, och förkyld som vanligt. Kan det bli sämre? Nej.


Ska iaf försöka dricka lite te och sen duscha. sen MÅSTE jag sova. Hoppas ALLT försvinner imorgon (it never gonna happend). Men hoppas ni mår bättre iaf!


Natti.


 



Ge mig sommar typ... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Av Matilda W - 8 december 2011 17:59

Har suttit med SO:n i över 1 timme!... Ska bara skriva 1 sak till och det får jag göra imorgon. Måste skriva färdigt den i skolan imorgon eftersom jag skriver på  skoldatorn och den vill inte koppla upp sig på internetet här hemma. Nu ska jag städa lite, dammsuga, diska om jag orkar.


 


Känns som jag uppdaterar för mycket... eller?

Av Matilda W - 8 december 2011 14:42

Var borta i stallet förut och mockade mm. Pytzan mådde bra!


Borde egentligen plugga nu, både SO och Matte. Men orkar inte.. Haha  Ska nog ta ett glas oboy eller något och hitta insperation så blir det nog bra!


  

Haha, gammal bild ...  

Av Matilda W - 8 december 2011 11:52

Sitter och äter nu. Ska väl plugga lite och skriva färdigt mitt SO arbete + plugga matte. Har matteprov imorgon och någon kan inte speciellt mycket 


Hade bara 2 onödiga lektioner idag, Fysik och Franska. Båda dödens ämne^^ haha. 


Roliga inlägg kommer snart upp, så håll utkik!


 

Mobbad bild, men iaf dagens lunch   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards