Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Matilda W - 18 december 2011 22:15

Ja... Har inte kunnat blogga då jag inte har haft tillgång till dator, men nu så!


Igår red jag ut med Emma och Totte. Vi red runt Grönhult. Pytzan var FRUKTANSVÄRT pigg. FÖR pigg. I galoppen höll jag mig bakom Emma då jag inte fick stopp på Pytza. Han tog tag i bettet och stack och om han inte fick springa började han lufthoppa, kasta med huvudet mm. Men det gick bra ändå. Jag överlevde iaf  Han orkade faktiskt springa i backen i fullt fart och sen fortsätta efter backen. Vadå pigg?


Sen sov Emma över hos mig. Vi hade Twiliht-maraton, vi såg alltså alla 4 filmer! Breaking Dawn är lätt min favorit (jag har redan sett alla filmer minst 1 gång). Längtar tills part 2 kommer ut! Älskar verklien Twiliht (speciellt B D)Vi var färdiga vid 3 men vi somna inte förän vid 4  

     


Idag   Var det invigning av det nya ridhuset. Hjälpte till lite på banan och lyckades skämma ut mig 2 ggr under mindre än 10 min!...


Pytzan stog, hade ingen lust att rida. Hade 3 par strumpor och 3 tröjor. Har verkligen lust att gå i ide under vintern, det är ändå inget viktigt som jag missar! Kunde sedan gräva mig fram när snön är borta  


Nu ska jag kolla färdigt på Beck och sen sova, om jag nu kan sova. Har huvudärk, ont i halsen och egentligen är jag trött men för lat för att sova! Hmm... hur går det ihop?


 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards