Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Matilda W - 12 december 2011 21:06

Pytzan fick stå idag, eftersom jag inte mådde/mår speciellt bra.


Nu kollar jag på Det Okända. Gjorde Kola förut, ska snart skära upp den i bitar  Höhö!


Får se om jag går till skolan imorgon, ska ta tempen sen och se om jag kan sova sen.


Men vi höres imorgon iaf!

 

Det hade inte skadat med sommar!   (Efter Julafton, thihi) 



Av Matilda W - 12 december 2011 16:10

 

   Själv tycker jag inte att han rider speciellt bra. Hans hästar är nog sända från ovan. Räddar honom hela tiden. Skulle verkligen vilja rida hans hästar.


Nu tänker ni säkert att det bara är ögonblicksbilder, men ni kan ju själva kolla på videorna...




var då bara tvungen att visa er dom här videorna. Hästar ÄR underbara djur. Vissa ryttare kan vi ta en annan gång!



Av Matilda W - 12 december 2011 14:33

Åkte hem från skolan förut. Kände mig inte alls bra. Fruktansvärt förkyld, täpt i näsan, ont i halsen mm. Så kände att jag behövde ta det lugnt.

Tänkte göra lite Julgodis nu (om jag har alla saker hemma) i min ensamhet. Höhö  Fast Annie är här, men ändå känner jag mig lite forever alone  


 


Haha !

  

Av Matilda W - 12 december 2011 10:14

Sitter just nu på Engelska lektion. Är färdig med uppgiften så våran lärare sa att jag skulle planera vad vi skulle göra på Måndag! Först tänkte jag lekar eller ngt sånt, men ändrade så att vi ska se på film istället. Undra bara vilken?.


Idag ska jag nog Tömköra Pytzen, om jag hinner. Slutar halv 4 och mamma ska på möte (obs, LÅNGT möte...). Annars får han stå idag.


Chiao!

 


Fotograf: Ebba Jennerfors

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards