Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Matilda W - 21 februari 2012 21:12

Här kommer alla bilder från ridturen som jag lovade (ja, ni vet den vid galoppbackarna och uppåt)


           


Den nya martingalen och grimmskaftet .


  

Av Matilda W - 21 februari 2012 20:47

Pytzan fick stå idag, det är ju isgata ute! Vart är ridhuset när man behöver det?  


Jag hade ju städat på min plats i stallet, men såhär såg det ut idag....


 


Jag får typ abstinens (finns det ens något som heter så??) när jag ser detta!!!! Alla mina grejer ska få plats här. Och nej, jag tänker inte rensa (jag gjorde det när jag städade sist). Jag har inte för mycket grejer bara för liten plats. Men jag ska försöka plocka ner alla täcken som jag inte använder och lägga det i en kista i stallet. 


Kom faktiskt på att jag kan ta bort byrån och skaffa många lådor och lägga saker i istället! 



Av Matilda W - 21 februari 2012 19:26

Har vart ute och gått spåret med Sara, va ute i 1 timme ungefär.


Nu ska jag åka till stallet och prova dressyrsadel  


Hörs sen!



Av Matilda W - 21 februari 2012 16:17

Sitter och kollar runt lite på datorn.


Skolan var väl ok idag, fast fick typ skäll på Franskan för att jag och Emma börja gapflabba  haha!


Pytzan ska ridas idag, men mamma ska på möte mm så vet inte när jag är i stallet.


Nu ska jag väl äta lite och sen ta det lugnt.


Ha det bra!


 det som ligger brevid mig.   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards