Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Matilda W - 19 februari 2012 23:23

One step closer

I have died every day waiting for you

Darling don't be afraid

I have loved you for a thousand years

I'll love your for a thousand more



 

Av Matilda W - 19 februari 2012 22:38

Lyssnar som sagt på en ljud cd- en deckare. Egentligen skulle jag pluggat under lovet men har inte gjort det. Har ett NO prov på Onsdag, men det kan jag faktiskt väldigt bra! Räcker om jag läser igenom det imorgon.


Har så sjukt ont i magen...   Hoppas det går över tills imon. Vet inte vad det är, men min mage är lite knepig 


Shoppade lite idag, köpte :

Ett grimmskaft(30 kr)

En martingal (för 50 kr!!!!)

Hästgodis(22 kr)

6 ansiktsmasker ( 30 kr för alla)

Dagkräm( 29 kr)

En ljudbok (99 kr)

ett armband (10 kr)


tror det var allt. Bilder kanske kommer!


 

Av Matilda W - 19 februari 2012 21:47

Sitter och lyssnar på En ljudbok och städar. Pytzan gick kanon idag! Red barbacka runt Tjärnet. Han gick i superfin form och lyssnade jätte bra för skänkeln, han gjorde superfina skänkelvikningar!


Har inte tid att blogga. Hörs imon!


Av Matilda W - 19 februari 2012 13:30

  • Jag har aldrig handlat på svensk ridsport. 
  • Jag älskar riskakor!
  • Jag tycker det är sjukt fult när man piercar ögonbrynen.
  • Jag vill ha en liten tatuering. Woop, woop (mamma vet inte ens om det)
  • Jag älskar verkligen min hund Pandora. Vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan henne. Vi har haft henne i 7 år nu (tror jag, eller 8)
 

Av Matilda W - 19 februari 2012 08:01

... Så bloggade jag inte igår, eller rättare sagt jag hann inte.


Idag blir det inte mycket bloggning heller. Ska först till Borås med mamma och sen till pappa. Kommer hem ikväll så uppdaterar inte föräns då! Kommer kanske något tidinställt.


Pytzan stod igår. Det var piss väder + att jag var i stallet runt 8. Hade inte jätte stor lust att rida.


Hörs ikväll iaf!


 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards