Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Matilda W - 8 februari 2012 16:42

Jag ska försöka skärpa mig med bloggandet men har inget roligt att skriva om.


Just nu sitter jag på mammas kontor. Har städat här (det är ganska litet). Har dammsugit och tvättat golvet mm. Mamma tvättar just nu golvet i "hallen". Efter det ska vi åka till Lundgrens. Alltid kul och kolla + jag behöver nya ridvantar. Imorgon ska jag även till Hööks med Sandra.


Jag får se lite vart Pytzan ska ridas idag, om han ens rids. Men det tror jag nog han ska.


Allting känns så långt bort (tävlingar mm). Det känns som om jag inte behöver "stressa" med träningar men ändå gör det de. Jag ska snart komma igång och träna, men just nu är det svinkallt +  att mamma inte vill köra mig. Det känns ändå som om det kommer bli ett bra tävlingsår, trots att jag inte har kommit igång riktigt än med träningar mm  


Har inga bilder på mammas dator, tyvär.


Höres!


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards