Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Matilda W - 5 februari 2012 19:54

Pytzan fick komma ut i trollskogen idag oxå. Har inte speciellt många val. Det ger heller inte ut speciellt mycket att skritta på plan mark. 


Fick duscha hos min moster förut, SKÖNT! Sicken tur att man har en sådan snäll släkt 


Jag skulle ju berätta vad det var jag köpte, hehe. Ja, jag och mamma var inne i någon affär och då hittade jag ett Påslakan. Ett "The Twilight saga Eclipse" , ahahhaha! Är jag världens största tönt eller?   


Allt är faktiskt färdigt i mitt rum. Ska bara tvätta golvet, men det gör jag någon annan gång.


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Vill känna mig utvilad imorgon. Eller först ska jag ha ansiktsmask.


Ett tidigt God natt!


     

Här är en bild på magplattan.

Av Matilda W - 5 februari 2012 15:37



Av Matilda W - 5 februari 2012 15:27

Har städat hela dagen. Är faktiskt nästan färdig. Ska bara bli av med lite påsar.


Vårat vatten har frusit (i köket) och det läcker i källaren = vi inte kan duscha.. Happy face....  Usch, någon som vill dra till Spanien eller Thailand eller något? 


Jag ska nog åka till stallet nu. Får se om jag orkar rida. Är sjukt trött + att det är väääääälidgt kallt.


Känner verkligen FML nu...  Skola imorgon känns inte heller speciellt lockande... Jag hoppas jag kan få duscha hos någon annan.


Vill verkligen inte få någon negativ skänsla här på bloggen men it's just my life...


Hejdå goingar!


   

You are like my own litte sunshine 

Av Matilda W - 5 februari 2012 10:36

Hej på er!


Jag har redan börjat fixa i mitt rum. Hoppas verkligen på att bli färdig idag.


Har ännu inte ätit frukost. Antingen äter jag frukost nu elller väntar till lunch  Haha...


Pytzan ska nog skrittas ut idag. Det är ju inte bra att anstränga dom för mycket när det är så kallt...


Ska nog fixa något tidinställt idag, men annars kommer det tyvär inte bli så mycket uppdatering. Ska nog fixa till en grej i min header  om jag har tid.


Hörs later!


 

Världens vackraste ponny. Och han är min!  

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards