Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Matilda W - 2 februari 2012 22:21

Imorgon kommer en bloppis komma upp på bloggen!.


Ska nog antagligen vara hemma imorgon oxå. Sjukt ont i huvudet, förkylningen är tillbaka  + att det känns som jag ska spy (gör det nästan oxå) fast jag inte gör det    Behöver lite sovmorgon imorgon också. 



Är ni sugna på en bildbomb? Emma var ju och fota mig och Pytz i Lördags.  

Av Matilda W - 2 februari 2012 21:43

Nu när jag har haft Pytzan i ett år (!!!!!) så har han verkligen försökt byta färg. Han gör allt för att bli svart! Tur att det finns täcken 


                           


De tre sista bilderna är tagna från @Jennerfors (Bilddagboken).

Av Matilda W - 2 februari 2012 20:47

Känner verkligen att jag måste berätta för er... Men vet inte riktigt hur jag ska säga det. Jag orkar inte gå och  låtsas som ingenting...


...

...

...

...

...

..


Jag börjar blogga igen! Självklart ska jag inte överge er.   Jag har ganska många "roliga inlägg" på g, så håll koll! Ska iaf försöka hålla igång bloggandet. Ska fixa en ny design, tänkte även ett nytt bloggnamn. Ponnieryttaren låter så "barnsligt". Har ni några förslag? T ex 'MatildaochPytzan. osv" 


 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards