Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Matilda W - 18 februari 2012 15:57

Det är en sådan här dag jag vill göra något. Inte bara sitta här och inte göra ett piss (plugga räknas inte). Jag får snart panik, jag hatar att bara sitta här. Några förslag på vad man kan göra?


Jag skulle kunna åka till stallet och putsa eller något. Jag måste verkligen göra något! Något pilligt   



Ska fixa en header åt Sara, sen ska jag göra något. Städa kanske?


   

Av Matilda W - 18 februari 2012 15:30

Har inte kommit igång med pluggandet än, hehe. Har kollat runt lite på Twilight sidor och såg att man kan köpa Breaking Dawn DVD men väldigt mycket specialmaterial på cdon.com den 14 Mars. JAG MÅSTEBARA KÖPA! Ska även köpa Twilight Box, med de 3 första filmerna.  Tänker spara ihop pengarna själv. 


Twilight-nörd? hm... nejdå!


   

Av Matilda W - 18 februari 2012 13:49

Gick ut en långpromenad med hundarna, var ute i nästan 1 timme! Det regnar ju liite ute så blev lite blöt  Haha!


Nu står plugg på schemat. Måste verkligen plugga.


Videobloggen kommer ikväll!


   

Av Matilda W - 18 februari 2012 11:54

Vaknade typ nu. Var uppe och släppte ut hästarna i morse men gick o la mig igen efter det.


Idag ska jag väl göra något roligt. Haha, dock är vädret inte speciellt roligt... Måste plugga idag (hann inte igår). Så idag blir det en tråkig Lördag. 


Fast en liten videoblogg kanske kommer upp sen, vem vet 


Idag ska Pytzan ridas, vart  vet jag inte. Måste mysa lite med honom oxå!


   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards