Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Matilda W - 7 februari 2012 16:30

Gud, vad duktig jag är på att blogga, HOST! Känner att jag inte har något roligt att berätta...


Pytzan ska iaf ridas idag, lite lugnt förstås. Vårat vatten har oxå "kommit tillbaka"   Nu äter jag lite och ska väl plugga lite eller diska. 


Hörs senare(kanske...)


 

Av Matilda W - 7 februari 2012 14:30

Ryttare och het.
-Jo tack jag vet.
Ryttare och läcker.
-Jo tack de räcker.
Ryttare och smart.
-Så uppenbart
Ishockyspelare vill se oss falla.
-Men vi knäcker dom alla 


 

Av Matilda W - 7 februari 2012 10:30

Denna bilden har ni aldrig sett...


 


Linus... Vart ska jag börja? Du är så underbar. Alla dessa år vi har haft tillsammans av glädje och tårar. Du har lärt mig att ta vara på det viktigaste här i livet. Även om du inte pratar, lyssnar du.


Jag saknar dig något enormt, speciellt nu. Linus var den bästa ponnyn att tolka med.  


Jag saknar dig faktiskt, saknar dig faktiskt enormt!   



Kommer ihåg att Emma spelade upp den här för mig och sa " Tänk när vi ska lämna bort Linus". Jisses vad ledesen jag blev, grät gjorde jag!



Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards