Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Matilda W - 7 november 2011 21:44

vill verkligen inte få en dålig stämning på bloggen men min förkylning blir bara värre... Nu har jag då fått hosta, en fruktansvärd hosta som inte bara "sitter i halsen" utan det känns även längre ner. Hoppas bara det INTE är Lugninflamation. Men pga av det så blev det ingen ridning idag. Måste vila upp mig, så vi får se om det blir ridning imorgon. Kanske blir det longering. Usch vad jag börjar bli trött på förkylninge. Det går inte att beskriva hur man mår när man har vart förkyld soppas länge som jag vart... Ibland vill man inte leva längre....



Men inte ska ni må dåligt för det. Ville bara skriva av mig lite! Sitter just nu och kollar på Det Okända, sen kommer även Medium. Måste plugga lite oxå... Njut varje sekund av livet så hörs vi imorgon! 


 


Haha! Bjuder på den, hoppas ni fick ett gott skratt!    

Av Matilda W - 7 november 2011 16:52

... Hon som har Kyro.blogg.se ska till GBG HS! Hon designar egna schabrak pannband och nosgrimmor (såvitt jag vet) så hennes monter kommer bli besökt av mig. Schabraken är sjukt snygga och kostar endast 299!  



Jag längtar grymt mycket till Horse Show!


            

Av Matilda W - 7 november 2011 16:11

       Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

                                                  

       
Längtar efter något som kan rädda mig

 

                                                  


                                                  


 Och där finns du

 

 

  

Av Matilda W - 7 november 2011 16:07

Idag rider jag Pytzan runt Klåddergerde. Tänkte trava ganska mycket, ska försöka få honom i en låg form och att han ska trava på ordentligt.


Här får ni filmen från Lc:n i Gäsene. Ni har inte sett den va?


Av Matilda W - 7 november 2011 13:51

Snabbt inlägg. Har U-Tid, sen har vi Profil... slutar halv 4...Men hoppas vi ska baka sen. Hörs senare!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards