Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Matilda W - 2 november 2011 22:29

Red Långa v runt Bua idag med Emma och Totte. Vi skrittade mest men lite trav och galopp blev det. Pytzan avr jätteduktig! Pigg&Glad. Han brydde sig inte ett dugg om luvan så till våren hoppas vi på lite snygga outfits med luvor  


Nu ska jag faktiskt sova. Är grymt förkyld och halsen är inte på topp... Mina planer blev verkligen ändrade idag. Städade alsrig i mitt rum idag, men imorgon SKA jag städa mitt rum... Måste även plugga, Fysik och Matte. Blä...


Imorgon får vi väl se vad jag hittar på 


GodNatt!


 Snygg ponny, snygg luva.


   

har fixat på hans dörr, alltså den in till hans box (från sadelkammaren), Vad tycks?   

Av Matilda W - 2 november 2011 11:48

När jag och Emma rider ut idag (julia kunde inte) så tänkte jag prova luv på Pytz. Har haft det 1 gång, men vill vänja honom vid det. Blir kul att se hur han reagerar. Ska försöka fixa ihop lite bilder.


     antigen blir det agria luvan eller den röda (googlade bilder så fick inga andra)

Av Matilda W - 2 november 2011 08:43

Dagens planer:

*Äta frukost

* Städa mitt rum

*kke städa lite i huset, typ dammsuga

*Äta lunch

*rida ut med Emma

* Fixa med SO uppsatsen

* Chilla vid datorn

*Kolla på TV

*Sova


Planerna kommer säkert ändras lite, men ungefär så ser min dag ut. Kommer säkert kunna blogga innan jag åker till stallet 


P.s Emma ska skicka bilderna från igår. Hon är lite seg så bilderna kommer komma någon dag i veckan. D.s


Bildbrist... IGEN!   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards