Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Matilda W - 27 juli 2011 22:28

  Gud va skojj det hade varit och vunnit detta schabraket. Sjukt snyggt!

p.s Läs showjumpers blogg, den är väldigt bra!

Av Matilda W - 27 juli 2011 22:25

Ingen bild

Från 2 anonyma

Onsdag 27 juli 21:38

Hej Matilda! Jag tycker din blogg är jätte bra och vi tycker inte du ska starta en blogg med någon annan, för isåfall tycker vi att du ska skriva här också, för vi tycker det är väldigt störande att läsa bloggar där två stycken har en blogg tillsammans, men du gör såklart som du vill. Men om du skaffar blogg med någon annan så kommer du att mista två utav dina blogglovers..


Kram <3



Sv: Okej, Många säger att dom kommer sluta läsa... Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Kan inte hålla igång 2 bloggar. Kan ni inte bara läsa mina inlägg? Jag vill väldigt gärna ha en blogg tsm med Amanda! Snälla kan ni inte bara läsa MINA inlägg då?

Av Matilda W - 27 juli 2011 21:35

Ja, köpte pannbandet av Fanny (shinyriders.blogg.se) idag! Det är super fint! Fast det är mer blått och guldigt än blått och gult men det är lika snyggt för det! Det bästa är att det finns ett schabrak som jag vill ha..

  Det är med guldkant! Sjukt snyggisch!:)

/Matilda

Av Matilda W - 27 juli 2011 20:54

 

              Hopptränade för Ulf idag. Först började vi värma upp på furkantspåret och sitta ner i traven och rida lätt och det skulle inte vara någon skillnad. Pytzan var pigg idag och jag hade inte sporrar! Det var varmt men han lyssnade så bra ändå! Sen gjorde vi samma sak i galoppen. Sedan hoppade vi på en böjd båge. 3 hinder och 3 galoppsprång mellan varje. Vi övade även mycket galoppfattningar och det räckte att jag tog bak ytter skänkeln så fatta han galopp!    Han hoppade fint på bågen. Hoppade va 90 på ett hinder (det kan ha varit 95 cm). Kom något nära ibland men shit same! Sen hoppade vi omhoppningssvängar. En bana på 4 hinder (4 språng). Han hoppade så fint och lyssnade så bra! Jag kunde korta och svänga snäva svängar:) Det slutade att 3 hinder låg på 90 cm :) Duktig polle! Han hoppade fint, rev inte 1 enda gång eller stannade!:D 

Sammanfattning: Han lyssnade så bra på skänkeln trots att jag inte hade sporrar!:D

Kommer film inom kort, då det inte vill funka nu...

Men ni får bilder så länge! Dom ville visst vara ovanför texten :P

 


Av Matilda W - 27 juli 2011 13:23

Nu ska jag städa mitt rum! Kommer före och efter bilder sen! Men det känns som jag har 100893824782746 saker att göra! Lägga in ganska många videos, bilder och bloggning på bloggen. Städa rummet, äta. Det är inte mycket men mycket! T ex alla bilder och videos tar en stund att ladda upp och om 2 timmar ska jag till stallet. Bloggen känns helt rörig nu men det ska det bli ändring på!

Av Matilda W - 27 juli 2011 11:58

 
Av Matilda W - 27 juli 2011 11:56

Thebest :p

Thebest :p

Onsdag 27 juli 08:22

Jag tkr det e bättre om du fortsätter med din egna! Den e grymt bra!! Men om du vill mista en av dina bloggfans så! :´( Kul å kolla på när du rider idag! :p

 

http://idizlindbergh.bloggplatsen.se




Sv: Okej. Men ni fortsätter väl läsa den bloggen isf? För ni kan ju bara läsa mina inlägg om ni vill fast Amandas är nog lika intressanta!":)



Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards