Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Matilda W - 9 juli 2011 09:26

Idag red jag runt klåddergerde. Jag red med stångbettet och martingal. Han jobbade sig sååå bra i alla gångarter!  Han var superfin! Men på ett ställe så fattade jag galopp lite överaskande från skritt, bara för att han ska vara med. När jag skulle sakta av tvärnitar han!! och typ svänger till höger så jag åker av!! Haha! Jag skadade mig inte men jag fick lite ont i knäna (jag landade ju på knäna). Men jag tror han blev rädd för en skylt som tyå låg i diket! Hahah! Jag tyckte bara det var roligt! så jag hoppadse upp igen och fortsatte! Jag åkte av bara för att jag inte var beredd på att han skulle tvärnita och typ slänga sig till höger! När jag tänker på det nu skrattar jag bara åt det!ghahahha:D Jag blir inte rädd när jag trillar av, har nog vant mig vid det så det har blivit en vana:P haha! Men sen gick han super fint! Red även upp lite i trollskogen så red i ca 40 min idag:) 

Dagens positiva: Han gick såå fint! Jobbade sig super!


Hinner inte lägga till någon bild för jag måste packa!

/matilda 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards