Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Matilda W - 14 juli 2011 14:13

Videobloggade förut när vi red men nu är det tydligen inget ljud?:S aja, får väl  skriva då.

Idag red jag runt grönhult med Emma och Totte. Vi skrittade och travade mest och lite konditionsträning. Pytzan LÄNGDE verkligen på steget och sänkte huvudet och jobbade under sig så bra!! Duktig heest<3 Altt gick bra idag:)

Dagens positiva: Pytzan längde på steget och samtidigt jobbade sig!


/Matilda

Av Matilda W - 14 juli 2011 14:02

Det ni kan vinna är en lila flyweil i strl full!

Det enda ni behöver gära är att kommentera detta inlägget med ditt namn så kommer jag lotta ut en vinnare nästa helg! Ganska enkelt va? Så kom igen!


 

 

Av Matilda W - 14 juli 2011 08:40

Jippie!! Mobilen samarbetade och mobil bilderna är nu på datorn!! Wiiie!:)

Alien!:O                

Ni får några nu och några sen!



 

Ngn gång:) vet inte när!

Har även en film från Dressyren i Måndags men den får ni sen!:)

Av Matilda W - 14 juli 2011 08:30

Än, så länge, 2 "inlägg" idag och kommer fler! Känner mig väldigt aktiv!

Angående bloggtävlingen så kommer jag lotta ut, då jag tycker det är mest rättvist! Så håll ögonen öppna så kommer det snart!:)

Idag blir det att rida lugnt runt grönhult med Emma ( http:/www.pemmizz.bloggplatsen.se/ ). Tror jag rider på det raka bettet + brösta! Blir mest skritt och trav och liksom så Pytzan bara får sträcka på sig så han inte blir stel! Totte (Emmas ponny) ska ju också ta det lite lugnt, så det blir nog en mysig ridtur!


/Matilda  

Av Matilda W - 14 juli 2011 07:55

Ingen bild

Sara

Torsdag 14 juli 07:05

Låt oss rösta ;) mkt bättre..
sv: jag och pappa skulle snabbt åka och ta ett kvällsdopp bara;)


Sv: Okej vad menar du med 'låt oss rösta'?

Okej, mys

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards