Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Matilda W - 20 maj 2011 13:33

Hinner tyvär inte ladda upp alla bilder men här får ni några:)

     

Av Matilda W - 20 maj 2011 13:00

Igår (Torsdag) fick han springa lite i den runda hagen. Jag satte upp ett litet hindeer också. Jag försökte öva, jag stog på marken, att han fick lite lång galopp mot hindret så han skulle hoppa med bra avstånd och inte komma nära. Han hoppade superfint! Jag kanske höll på i ca 20 min. Satt på honom i slutet och skrittade av:) Han var så gullig för när han skulle sakta av så la jag ner spöt och stog helt stilla, då kom han fram till mig! Och när jag gick gick han efter! Jag hade inte ens gett honom godis!(hade inget med mig)! Han var så gullig och social!<3

Nu får Piling och Pytzan gå på betet ca 3 timmar om dan så han vänjer sig. Hans mage har bubblat så det är ingen fara!:)

MIn kamera har för dåligt batteri men ni får bilderna om en stund!

kommer filmer en annan dag:)

/Matilda

p.s hinner antagligen inte blogga sen men jag ska rida ganska hårt i hagen idag. Lite dressyr aktigt:)

 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards