Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Matilda W - 6 april 2011 21:19

Igår fick han stå för att han var jätte blöt + att han var skit smutsig!

Idag red jag runt klåddergerde. Han var pigg! Jag växlade mycket mellan trav och galopp så jag kände att jag hade kontroll. Han lyssnade bra fast ibland blev det kort galopp före traven  Jag "hoppade" över vattenpölar också! Jag avslutade med att gallopera i paddocken. Han gick i fin form idag! Skrittade av runt Kim. Han blev lite svettig, så han fick jobba ordentligt!

Nu har jag fått ändra schemat lite:

Torsdag: Frihetsdressyr

Fredag: Tjärnet

Lördag: Klättra lite lugnt

Söndag:Hopp claer round i Hulta! Ska bara hoppa 40 cm 1 gång. Är mest för att komma ut lite  Tänkte be mamma filma  med min mobil så det inte tar 100 år att ladda upp, men filma åt rätt håll!

Nu har Göran fixat en grej på hans box "lås" så Pytzan inte ska rymma!

Vad vill ni se för bilder? eller är det bra som det är? Kanske mer när jag rider? 

/Matilda  

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards