Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Matilda W - 21 mars 2011 21:17

Idag red jag runt tjärnet. Det blev mest skritt och trav men även lite galopp. Jag tog på 1 transportskydd när jag borstade. Han blev typ lite galen  Jag red på tränsbettet. Han var ganska pigg idag. Han har blivit såååå mycket lugnare nu, fast det finns fortfarande jobb kvar. Han var duktig idag och mjuk. Fast han gick inte i form hela tiden, det kom i slutet.    

Tänkte skriva mina veckoplaneringar här:

Måndag: rida runt tjärnet

Tisdag: Rida runt klåddergerde och INTE galoppera i en speciell backe!

Onsdag: Rida Anettevägen

Torsdag: Rida igenom L:b1 i paddocken

Fredag: vet inte riktiggt än, men om vädret är bra tar jag korta vägen runt Bua och mamma cyklar med

Lördag: Rider barbacka i paddocken och rider igenom honom. Och putsar grejer.

Söndag: Förhoppningsvis Dressyr clear round!!!  Då rider jag L:B1


/Matilda

P.s det tar 100 år att ladda upp videon och min bror ska tydligen sova, så jag laddar upp den till helgen 
   

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards