Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Matilda W - 27 september 2011 09:49

Har fixat lite som ni ser. Är det någonting ni vill ha ändring på? Eller är den bra som den är nu (designen)?.



Nu ska jag fixa lite allmänt och sen städa rummet. Måste även diska idag...


Hörs senare!


  Haha tjock? Nejdå (han är faktiskt inte så tjock)  

Av Matilda W - 27 september 2011 08:07

Ja, idag stannar jag hemma. Är fruktansvärt förkyld, feber, ont i halsen och allt det där. Fast det är inte så konstigt att jag är sjuk idag.


Igår så regnade det nästan hela kvällen. Jag red ändå runt Klåddergerde (det tog ca 30 min). När  vi kom tillbaka till stallet var både jag och Pytzan helt genomblöta! Min jacka hade regnat igenom men som tur va hade jag regnbyxor. Sen skulle jag ju även cykla hem, i regnet. När jag red hade jag även "regnridvantar", de var ju så vattentäta eller inte. Så jag cyklade hem (5 km) var kall, blöt och utan vantar... Jag får ju skylla mig själv. Uscha! Men Pytzan var väldigt duktig. Jobbade sig super och var pigg och glad när det regnade. Han hatar regn annars men idag brydde han sig inte så mycket.


Idag blir det lite pill med bloggen. Mera åsikts inlägg och roliga inlägg. Lite tidinställda blir det nog. Jag ska faktiskt inte vara för social. Det spelar faktiskt inte så stor roll om jag kommer upp i toppen med flest inlägg. Det viktigaste är att bloggen är bra och jag tycker det är roligt! Kommer kanske fixa lite med headern och designen.


/Matilda


   You are the light

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards