Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Matilda W - 13 september 2011 21:49

Första gången här på bloggen jag säger att jag är stolt över mig själv! Satt i 2 timmar och pluggade Matte. Gjorde 25 tal och är färdig med Matte läxan (som vi egentligen har tills på Fredag). Jag är så stolt att jag är färdig, och det var faktiskt svårt!


Nu ska jag duscha och sedan nana! Imorgon blir det skola. Slutar vid 2 så det är väl ok. Undra om vi har Fysik tills imorgon?... Hoppas inte!! Fast jag kanske är färdig med den redan? Förvirrad!


/Matilda

  Fail!

Av Matilda W - 13 september 2011 21:46

Kommentar till :)
 
Ingen bild

Sarah :)

Tisdag 13 sept 18:32

Jag tycker det skulle vara jätte bra om du hade tävlingar där man inte måste ha blogg , det kanske skulle ha räckt med BDB eller något :) <3



SV: Jo men just i den här tävlingen måste man ha blogg. Men jag vet inte riktigt vad jag ska lotta ut! Det är ju inte så trevligt att få ett begagnat schabrak! Men vi får se om det blir något...

Av Matilda W - 13 september 2011 16:26

Något jag dissar är när man har strumpan övanför stöveln. Vissa försöker få stöveln att se längreut men om strumpan inte syns är det OK men inte annars! T ex Rosa strumpor ovanför svart stövlar! Snyggt? NEJ, inte om du frågar mig. Tycker bara det ser konstigt ut!

Usch Så dra ner strumpan nästa gång människor!


  DISS!

Av Matilda W - 13 september 2011 16:00

Jag är med i Hööks fototävling och det hade betytt sjukt mycket om ni hade gått in och rösta på mig! Max 5 min utav eran tid. 5 min skadar inte! Kom igen nu! Alla som röstar får en länkning så skriv om/när ni har röstat!

Här kan ni gå in och rösta! Så söker ni på 'Matilda Westervaldt'


  Snälla! Hjälp mig nu.. RÖSTA!

Av Matilda W - 13 september 2011 11:14

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med månadens blogg! Det är bara 2 som är anmälda men jag får avsluta den, tidigare en vanligt faktiskt. Så den avslutas nästa helg!


Sen ska jag se om jag kan ha någon "vanlig" tävling där man inte behöver ha blogg! Vem vet?


Så allt fortsätter som vanligt och jag håller på att granska era bloggar förfullt!


/M

Av Matilda W - 13 september 2011 11:04

   

 

     


Jag älskar dig underbara ponny!  


Av Matilda W - 13 september 2011 08:55

Nu har jag skapat en omröstning! Jag kommer ändra vid månadsskiftet!



Av Matilda W - 13 september 2011 08:40

Usch! Är fruktansvärt förkyld så idag får man stanna hemma... Jag ska plugga och fixa lite. Sitter här nu och hostar nästan upp mina lungor!  Jag har även grymt ont i axlarna. Superstel...


Om jag orkar ska Pytzan skrittas idag. Imorgon blir det hoppträning så jag hoppas jag mår bättre då!


p.s Fixar och donar med headern... Det får nog bli den jag har ett tag!


  Det var den dagen då han slet sig.. Han drog sönder själva "kroken" som sitter i stocken...

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards