Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 9 januari 2012

??

Av Matilda W - 9 januari 2012 21:11

Jag vill ändå blogga... Men jag kommer ändå inte hinna, men jag VILL.  Jag kan ge det ett försök men jag lovar inget! 


Nu sitter jag och kollar på Det Okända. Fast ska hoppa in i duschen och sen sova. Ska gå upp riktigt tidigt imorgon. Skulle vilja berätta men vet inte om det är speciellt bra att skriva det på bloggen. Kanske bi får reda på det!


Imorgon är det skola... Hade faktiskt vilja ha lov lite till. Denna terminen ska jag verkligen höja mig i ALLA ämnen!  en vi får väl se hur det går.


Snart börjar ju tävlingssäsongen! Ska bli riktigt spännande!




Sexy nails. Dock dålig bild   

      

Av Matilda W - 9 januari 2012 16:32

Har verkligen ingen blogglust, då blir det inga roliga inlägg. Pytzan ska gå som vanligt i veckan och inget speciellt händer. Uppdaterar om det händer något eller har lust.



Av Matilda W - 9 januari 2012 09:10

Ja, är nog tillbaka nu. Ska försöka i allafall. Fast det kommer inte bli lätt.


Har inte hänt speciellt mycket och har inget att berätta. Ska fixa lite saker här på bloggen, b.l.a en ny omröstning!  Kanske ett videoinlägg kommer upp sen, vem vet?


 


Bara för jag inte har några nya bilder  

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards