Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Matilda W - 2 januari 2012 15:45

Ridturen gick sådär idag. Det gick väldigt bra i skritten och han arbetade väldigt fin, jag hittade verkligen knapparna! Han var liite väl pigg sen och det gick la sådär, men anledningarna håller jag för mig själv.


Snart ska jag åka till pappa. Möjligtvis åker vi in till Borås sen då jag behöver en kofta, det är ju fortfarande rea!


Hörs imon!


 

...

Av Matilda W - 2 januari 2012 13:45

 Det finns alltid en andlening att gråta...



Med det finns 1000 andledningar till att skratta   

 
Av Matilda W - 2 januari 2012 12:00

Haha, fan vilkenb onödig! Fattar inte ens om jag menar mina pannband eller något som jag inte har? 


Men av mina egna pannband är det Glengordon och silver strass.


Av dom jag inte har är det swarowski. Det finns i många olika färger och stora eller små stenar! 


      

Av Matilda W - 2 januari 2012 10:37

  Godmorgon!


Egentligen behöver jag nog sova minst 5 timmar till, men måste verkligen till stallet. kikade in på SMHI oh såg att det skulle regna varje dag ( tom Torsdag). Kul...  Därför ska ja försöka skynda mig till stallet så jag kanske slipper regnet! Idag blir det en långre tur. Har faktiskt nästan gjort ett veckoschema, ungefär såhär:



Får se lite efter väder och vind, men ungefär något såhär.


Nu får jag väl dra mig upp ur sängen oh äta lite frukost 


    

  En utav dom få gångerna jag tar egopix, så vänj er inte vid detta!....

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards