Matilda & Pytzan

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Måste skriva av mig

Av Matilda W - 4 mars 2012 16:50

Måste verkligen skriva av mig lite. Men hur ska jag börja? haha...


Men tänkte ialla fall skriva om ungdomar. Det finns de människor som kaxar på internet och dessutom är anonyma. Väx upp säger jag bara. Seriöst, om ni vill någon nånting säg det då öga mot öga. Om du inte känner denna människa du kaxar mot, strunta i det då! Släpp det och gör något vettigt istället. Gå ut och sparka på ett träd eller någonting istälelt för att sitta inne och trycka ner / kaxa mot andra människor. 


Att sitta bakom en dataskräm gör dig inte coolare. Att anväda dataskärmen som en sköld är som att använda ett löv som en sköld om någon försöker döda dig (haha, bra förslag). Man är inte anonym på internet


Och alla dessa fjortisar... Usch, säger jag! Det värsta jag vet är fjortisar. Att ha försmå kläder gör dig inte snyggare. Att ta bilder på dig och lägga ut på Facebook, Dayviews mm gör dig inte sexigare! varför ska man lägga ut bilder på internet och tro att man blir snyggare är som att dra in magen och tro att man har gått ner 20 kilo. Seriöst. Det är så sjukt störande när folk t ex tar sådana här bilder:


   


haha, moget. Att ta en bild uppifrån gör inte så att dina bröst blir större, dem ser bara större ut. Och vad är det för mening med att pruta med läpparna och höja ögonbrynen?

Fine man kanske inte ska se ut såhär:





Men ändå. Förlåt att jag klagar men stör mig så enormt mycket på dethär.


Långt inlägg, men ändå. Ni kanske vill att jag gör en videoblogg om det här? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda W - 20 oktober 2015 11:39


kom o köp  

Av Matilda W - 24 april 2012 09:42


 

Av Matilda W - 30 mars 2012 21:43

Jag vet att ni diggar minj engelska  Nu har jag o amanda börjat blogga på http://www.proffsponnyn.blogg.se/   Igen. så follow me där! :) redan gjort 2 inlägg    ...

Av Matilda W - 28 mars 2012 16:45

http://isabellaochsara.blogg.se/2012/march/utkast-mars-26-2012.html             ...

Av Matilda W - 27 mars 2012 20:34


  http://teamlabom.blogg.se/2012/march/utlottning-tidsinstallt-1.html#comment ...

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards