Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Matilda W - 21 september 2011 20:44

Fick inte riktigt till "den" känslan idag. Det kändes bra men kom lite fel och han var lite upp och ner. Vi hoppade mycket med galoppbommar och linjer. Men det slutade ändå att jag hoppade ettt räcke på 110 cm! Höjdrekord!  Men nu måste jag duscha så vi hörs imon på någon rast   

Av Matilda W - 21 september 2011 20:38

  bilden är länkad annars klicka här

Av Matilda W - 21 september 2011 15:12

Hade 74 besökare både den 19:e och den 20:e. är det någon som stalkar min blogg( går in om och om igen) eller hade jag seriöst 74 besökare? Snälla säg om du har "stalkat" mig annars är det ganska nice att haft 74 besökare! Och bara idag 19!  

Av Matilda W - 21 september 2011 14:55

När jag har mycket läxor hinenr jag knappt med de men nu när jag inte alls har många läxor har jag lång tid på mig att plugga! Alltså inte att jag inte hinner när jag har mer utan bara tiden. Nu t ex så börjar hoppträningen kvart över sex och då kan jag plugga till halv 5 men då har jag inte alls mycket läxor!


 Men jag ska ta och göra de som behövs. Ja, träningen börjar då kvart över sex så det blir lite senare idag. Men vi hörs ikväll!

1.

 2.   Tänkte vara med i Saras foto tävling, men vilken bild ska jag ta, 1 eller 2?


Av Matilda W - 21 september 2011 12:49

Har haft musik nu och gud vad jag ägde på piano   Nu laddar vi om inför 1 timme SO... Sista lektionen sen blir det hem och plugga och sen hoppträning ikväll! Hoppas bara det slutar regna...



/M

Av Matilda W - 21 september 2011 08:31

Diss:

Har dissat de här tidigare. De är grymt fula! (det är dressyrstövlar). Usch vad fula! De ger säkert bra stöd i dressyren men de ser väldigt obekväma ut!


Hiss:

   Tretorn stövlarna! De ser bekväma ut och är grymt snygga! Hiss!

Av Matilda W - 21 september 2011 08:27

Nu har vi egentligen sy slöjd men vi har vikarie så vi får "utforska" våra datorer, eller rättare sagt blogga!   Håller på att ladda ner lite saker så webkameran ska funka, så vem vet ni kanske får bilder ifrån skolan? 


Jaoo... Vad ska jag  skriva mer?


Chiao!


/Matilda 

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards