Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Matilda W - 19 september 2011 14:15

Idag ska jag in till Göteborg och gå på bio med Amanda! Så bloggen kommer vara rätt död idag. Hinner inte göra några tidinställda då jag har liite bråttom!


Red Pytzan korta vägen runt Bua. Lite fram och tillbaka och det var väldigt mycket terräng träning! Det var ett mini hinder och jag var tvungen att rida igenom ca 3 vatten"pölar"! Pytzis var pigg och glad!


Chiao!



Av Matilda W - 19 september 2011 09:26

Jag ska börja träna Pytzan att ha Luva på sig. Det kan vara ganska bra att han inte tycker det är obehagligt! Idag tror jag inte jag rider med den eftersom jag ska rida soppas långt men imorgon och på Fredag gör jag nog det! Jag tror inte riktigt att jag vill ha den när jag hoppar riktigt än om det "stör" honom fortfarande! Men nu ska jag ta en galss   och sen åka till stallet!


 

Ser ni min otroligt snygga tröja?
Vi borde bli modeller! (skämt åtsido)


Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards