Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Matilda W - 18 september 2011 21:57

Nr1. Läderbenskydd


  Bruna 22 cm långa. Använda med väldigt fina!

120 kr. Maila matildaw97@hotmail.com eller lämna en kommentar här!


Nr2. Gold Medal schabrak

  80 kr. Strl Ponny , änvänt ca 5 ggr. Maila eller lämna en kommentar!


Nr 3. Grimma

´Bild kommer imorgon! Marinblå grimma med små äpplen och morötter på, Fodrat vid nacke och nosgrimman.

30 kr. Maila eller lämna en kommentar!


Nr4. showmaster schabrak

  40 kr. Maila eller lämna kommentar!


Vid intresse Maila matildaw97@hotmail.com eller lämna en kommentar!

Av Matilda W - 18 september 2011 21:43

Lång dag men jag hade sjukt kul! Åkte en massor men vågade tyvär inte åka atmos fear... Jag har åkt den 1 gång innan men det är ingen man åker igen  


Red först upp i Trollskogen i ca 20 min på Pytz förut. Tog även lite galopp på vägen. Red barbacka med bettlöst så det var bara lite chill!

Here comes the veckoschema (det kan ändras vid väder):

Måndag: Långa v runt Bua

Tisdag: Tjärnet

Onsdag: Hoppträning

Torsdag : Stå/prommenad

Fredag: Klåddergerde

Lördag: CR i Bollebygd 90 & 1 m (LB &LA)

Söndag: Klättring i Trollskogen


Der ser väl ok ut?   

   Härlig bild! Resten utav bilderna kommer :)

Av Matilda W - 18 september 2011 08:33

Idag bär det av till Liseberg med Emma, Mamma, Jonatan och Linda (Jonatans flickvän). Det ska bli sjukt skojj! Vi fick 5 gratis biljetter, entré och vi får åka hur mycket vi vill! Hoppas bara det inte regnar och blåser för mycket för jag ska få upp Emma i Atmos Fear! Så bloggen kommer vara rätt död idag.


Nu ska jag äta frukost och sedan cykla till stallet och skritta/trava ut en sväng barbacka. Älskade ponniplutt, jag saknar dig redan!


  Försökte hitta en bild där man ser hur bra hans knoppar blev idag! Men det här var det bästa jag hitta

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards