Matilda & Pytzan

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Matilda W - 17 september 2011 20:03

LC:

Framridning: Han kändes sueperfin och pigg. Inte mycket mer att säga!

Väl på Banan: Han kändes pigg men lite små trög. Fick rida som bara den! I omhoppningen var det en liten speciell sväng (bild nedan) då blev det lite missuppfattat från Pytzans och min sida så han nästan stannar upp men  men jag lättar på handen och smackar och han hoppar! Detta leder till en felfri runda och en 1:a plats!!!!! Jag vann plakett, rosett, en godispåse och EN TERRÄNG TRÄNING!!! Kan ni fatta?? Det är amazing! Älskade ponny!

0,0 fel 1:a plats

  Vid den rosa pricken stannar han till!

         


LB:

Framhoppning: Jag fick inte riktigt till dom rätta avståndet men allt annat kändes super!

Väl inne på banan: 1, 2, 3 och 4 gick  bra men sen kom 5:an ur en sväng+ att det var vattenmatta  så Pytzan börjar stanna redan i svängen och jag drev inte så som jag skulle! Så där stoppade han. Men resten av banan var han super!

4 fel 22 av 25


                  Grattis Amanda till 3:e platsen i LB!


Vill även påpeka att min strumpa har åkt över stöveln ja, det jag inte gjorde med mening då det är väldigt fult! Fast det syns inte så tydilgt!

Presentation


Den här bloggen handlar om min C-ponny Monty Python, även kallad "Pytzan". Vi tävlar just nu LB/LB och satsar på LA/LA 2012. Fråga om du undrar något!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer videobloggar?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards